FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

 

I. KONTO i DANE OSOBOWE

 

Czy muszę się zarejestrować przed złożeniem zamówienia?

Nie, możesz dokonać zakupów bez konieczności rejestracji. Pamiętaj jednak, iż wyłącznie posiadając zarejestrowane konto, będziesz mógł śledzić aktualny status swojego zamówienia, podglądać historię zakupów, składać formularze zwrotu i reklamacji, jak i usprawnić proces składania kolejnych zamówień.

 

W jaki sposób mogę się zarejestrować?

Musisz wypełnić i przesłać nam formularz dostępny na stronie sklepu. Podczas rejestracji ustalisz swoje indywidualne hasło do logowanie w serwisie. Po zakończeniu procesu wyślemy Ci na Twój adres e-mail link z potwierdzeniem utworzenia konta. Będziesz musiał w niego kliknąć, aby konto mogło zostać aktywowane.

 

Co mam zrobić w sytuacji, gdy zapomnę hasła do konta?

Przy panelu logowania wybierz opcję „Odzyskaj hasło>”, umieszczoną pod polem „Nie pamiętasz hasła?”. Następnie wpisz adres e-mail podany podczas rejestracji i naciśnij przycisk „Odzyskaj hasło”. Na wskazany adres otrzymasz  wiadomość z linkiem do wpisania nowego hasła, które umożliwi Ci ponowne zalogowanie do serwisu.

 

II. ZAMÓWIENIA

 

W jaki sposób mogę dokonać zamówienia wybranych produktów?

Zamówienie możesz złożyć na 3 sposoby: poprzez formularz zakupu dostępny na stronie sklepu, mailowo na adres sklep@biowroclaw.pl,jak i telefonicznie pod numerem+48 502 503 909.

 

W jaki sposób mogę upewnić się czy proces zamówienia został przeprowadzony poprawnie?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz na swój adres mailowy automatycznie wygenerowaną informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Nie musisz na nią odpowiadać.

 

Czy mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Tak, możesz sprawdzać stan zamówienia, począwszy od momentu jego złożenia, aż do otrzymania przesyłki. Po zalogowaniu na swoje konto możesz obserwować zmieniające się statusy zamówienia, zależne od etapu jego realizacji.

 

Czy mogę zmienić zamówienie?

Do chwili aż nie wyślemy Ci na Twój adres e-mail informacji potwierdzającej nadanie przesyłki, możesz korygować ilość i rodzaj zamówionych produktów, miejsce dostawy oraz sposób odbioru czy płatności.

 

Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot należności?

W ciągu 14 dni otrzymasz zwrot pieniędzy na wskazany rachunek bankowy bądź za pośrednictwem przekazu pocztowego, licząc od momentu anulowania transakcji. Do kwoty zwrotu dodamy Ci też koszt wysyłki w wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. W przypadku, gdy odbierałeś produkt osobiście, otrzymasz jedynie równowartość ceny produktu.

 

Czy mogę zarezerwować produkt bez natychmiastowego zakupu?

Produkty, które dodajesz do koszyka lub do listy, nie są rezerwowane na stałe. W przypadku płatności online, system obejmie je rezerwacją dopiero w momencie opłacenia zamówienia lub - w przypadku płatności za pobraniem - w momencie złożenia zamówienia.

 

W jaki sposób mogę sprawdzić czy produkt wskazany na stronie sklepu jest aktualnie fizycznie dostępny?

Produkty, które znajdują się fizycznie na naszym magazynie, oznakowane są opisem „w magazynie”, umieszczonym w ramce tuż pod nazwą i ceną. Natomiast produkty chwilowo niedostępne oznaczyliśmy informacją „oczekiwanie na dostawę”.

 

III. DOSTAWA

 

Jak długo będę czekał na przesyłkę?

Czas realizacji zamówienia, licząc od momentu zaksięgowania płatności, wynosi od 2 do 4 dni roboczych. Ponadto istnieje możliwość odbioru zamówienia we Wrocławiu, w punkcie Strefa Paczki DPD przy ul. Hallera 40A, w dni robocze w godz. 12.00 - 18.30.

 

Czy wysyłacie paczki w weekend?

Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz w święta. Kurierzy nie dostarczają także przesyłek w weekendy.

 

Czy realizujecie wysyłki za granicę?

Tak, realizujemy wysyłkę produktów za granicę. Informację o koszcie wysyłki uzyskasz podczas składania zamówienia.

 

IV. PŁATNOŚCI

 

Jakie formy płatności są dostępne?

Płatności możesz dokonać na 3 sposoby.

a) Szybki e-przelew internetowy lub karta płatnicza w systemie First Data - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu.

b) Przelew bankowy na bezpośredni rachunek bankowy sklepu: Firma Usługowo Handlowa Maria Dorosz, nr rachunku: 71 1140 2004 0000 3902 1804 1646 (Mbank). Czas księgowania wpłaty, po którym następuje proces realizacji zlecenia, zależy od danego banku i trwa dłużej niż za pośrednictwem systemu First Data.

c) Za tzw. pobraniem przy odbiorze osobistym - gotówką kurierowi lub podczas odbioru w Strefie Paczki DPD przy ul. Hallera 40a w dni robocze w godz. 12-18.30.  Opcja za pobraniem dostępna jest jedynie przy dostawie na terenie Wrocławia.

 

Ile wynosi koszt przesyłki?

Koszt zwykłej przesyłki dla zamówień poniżej kwoty 400 PLN, realizowanych przez firmę kurierską DPD, wynosi na terenie Polski 14 PLN. W przypadku zamówień powyżej kwoty 400 PLN (300 PLN dla wysyłki na terenie Wrocławia), koszt przesyłki pokrywamy osobiście.

 

Czy przyznajecie rabaty, a jeśli tak, to od jakich kwot?

Tak, przyznajemy rabaty od łącznej wartości danego zamówienia. W przypadku:

a) sumy zakupów większej niż 500 PLN - otrzymasz 3% rabatu;

a) sumy zakupów większej niż 1 000 PLN - otrzymasz 5% rabatu;

a) sumy zakupów większej niż 1 700 PLN - otrzymasz 7% rabatu;

a) sumy zakupów większej niż 4 000 PLN - otrzymasz 10% rabatu.

Opcja dostępna jest wyłącznie dla zarejestrowanych klientów - podczas rejestracji musisz zaznaczyć funkcję „klient”.

 

V. ZWROTY i REKLAMACJE

 

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, możesz bez podania przyczyny anulować całość bądź część zamówienia, informując nas o tym telefonicznie lub mailowo. Taka możliwość przysługuje Ci w terminie 14 dni od daty dostawy zamówionego towaru. Będziesz musiał jednak pokryć koszt jego wysyłki.

 

Co mam zrobić, jeśli otrzymany produkt jest niewłaściwy lub uszkodzony?

W przypadku stwierdzenia wady produktu lub jego niezgodności z zamówieniem, musisz zażądać od kuriera spisania odpowiedniego protokołu reklamacyjnego i możesz wówczas odmówić przyjęcia towaru. Niniejszy protokół będzie stanowił podstawę rozpatrzenia i ew. uznania Twojej reklamacji.

 

Co powinienem zrobić, gdy wadę lub niezgodność produktu zauważyłem już po odbiorze przesyłki z rąk kuriera?

Jeśli wadę lub niezgodność odkryłeś już po odbiorze zamówienia, możesz wysłać zgłoszenie reklamacyjne na adres e-mail: sklep@biowroclaw.pl lub pisemnie na adres: Firma Usługowo Handlowa Maria Dorosz, ul. Turniejowa 5, 55 - 020 Galowice.

 

Kiedy otrzymam odpowiedź na zgłoszoną reklamację?

Odpowiedź otrzymasz nie dalej niż do 14 dni od momentu, gdy otrzymamy Twoje zgłoszenie.

 


Zapisz się do newslettera
I uzyskaj 5% rabatu na cały asortyment sklepu
oraz najświeższe informacje o naszych nowościach!